Proppfull av muligheter – og nøtter!

Mills Peanut Butter

Mills Peanut Butter ble lansert allerede i 1957 og er en kjent og kjær påleggsklassiker for de fleste nordmenn. Høsten 2016 ønsket de hjelp til å styrke merkevaren sin på grunn av økende konkurranse i segmentet.

Vi fokuserte kampanjen rundt å skape matinspirasjon for å vise hvor mange bruksområder peanøttsmør faktisk har. Dette gjorde vi på Mills egen nettside, på sosiale medier og i butikk. Vi smakte oss frem til 20 oppskrifter som alle brukte peanøttsmør på en ny måte. Og for å vise hvor enkle oppskriftene var å følge laget vi også instruksjonsfilmer av noen av dem.

Mills hadde i forkant av kampanjen begrenset med innhold for dette produktet, og med nye, flotte nettsider var det på sin plass å gjøre noe med dette.

 

De fleste kjenner til Mills Peanut Butter, men det er færre som kjøper det regelmessig. Menge tenker rett og slett ikke på det og i tillegg er det liten kunnskap rundt bruksområdene til peanøttsmør.

Kunde

Mills

Vår rolle

Idé og konseptutvikling
Art Direction og design
Innhold og tekstarbeid
Produksjon

Samarbeid

Studio Isidor

Url

www.mills.no/mills/oppskrifter/